Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine – Antonín Pražský
Antonín Pražský
Bachelor's thesis
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
The Concept and Application of the MonoGame Framework and the Farseer Physics Engine Library
Abstract:
Práce se zabývá vývojem videoher s trojrozměrnou grafikou s využitím systému na provádění fyzikálních simulací v dvourozměrném prostoru. Využitými prostředky jsou herní framework MonoGame a knihovna Farseer Physics Engine. Tyto prostředky jsou analyzovány a je navržena metoda využívající jejich dostupných funkcionalit pro umožnění provádění dvourozměrných fyzikálních simulací na základě tvarů vytvořených …moreAbstract:
This work is focused on the development of video games with three-dimensional graphics with utilization of a system for two-dimensional physical simulation. Instruments used are the MonoGame framework and the Farseer Physics Engine library. These designated instruments are analyzed and a method using their available functionalities is proposed to enable two-dimensional simulation based on the shapes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50388
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Rudolf Pecinovský
- Reader: Martin Vondráček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50388
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Současný vrchol simulace reality v počítačovém herním průmyslu
Klára KOVAŘČÍKOVÁ -
Porovnání fyzikálních simulací v oblasti počítačové grafiky
Libor Materna -
A Framework for Modelling Tabletop Game Rules
Jan Pokorný -
Herní framework pro Android
Tomáš Prix -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý -
Návrh a tvorba počítačové videohry
Jiří Kuldanek -
Aktuální změna trendu ve videoherním průmyslu – Videohry s uměleckou přidanou hodnotou a jejich úspěch na trhu
Anu Fleková -
Vývoj 2D sidescrolling videohry pro operační systém Windows v prostředí Unity
Daniel JÍROVEC