Olesya Voronkevich

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace

Analysis of Marketing Communication
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout změny marketingové komunikace vybrané firmy. V teoretické části práce autorka podrobně vysvětluje proces marketingové komunikace firem. Metodika zpracování zahrnuje stručný výklad analýzy procesu marketingové komunikace. Analýza marketingové komunikace společnosti RŢD, a.s. zahrnuje základní informace …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Analysis of Marketing Communication. The main aim of the thesis is to propose changes of marketing communication of selected company. In the theoretical part, the author explains in detail the process of marketing communication of companies. The processing methodology includes a brief explanation of the analysis of the marketing communication process. Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS