Školní úspěšnost žáků-dvojčat na druhém stupni ZŠ – Aneta PORUBSKÁ
Aneta PORUBSKÁ
Bakalářská práce
Školní úspěšnost žáků-dvojčat na druhém stupni ZŠ
The School Success Rate of Pupils-Twins at the Lower-Secondary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast školní úspěšnosti u jednovaječných dvojčat v prostředí základní školy. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se zabývá vzděláváním na základních školách a přístupem školy k žákovi se specifickou poruchou učení. Druhá kapitola popisuje problematiku školní úspěšnosti a neúspěšnosti. Součásti této kapitoly jsou uvedeny faktory, které …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on the area of school success in identical twins in primary school environment. The theoretical part is divided into three main chapters. The first chapter deals with the education at primary schools and the approach of the school to a student with specific learning disorders. The second chapter describes the school success and failure matters and includes factors that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PORUBSKÁ, Aneta. Školní úspěšnost žáků-dvojčat na druhém stupni ZŠ. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vstupní diagnostika pedagoga jako východisko pro reedukaci specifických poruch učení žáků na základní škole
Simona Pokorná -
Diagnostika specifických poruch motorického učení u dětí mladšího školního věku
Anežka KYVÍŘOVÁ -
Pedagogická diagnostika specifických poruch učení u žáků 1. ročníku
Jaroslava GAJDOŠOVÁ -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Andrea Jandová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová