Matěj KUDĚLA

Bakalářská práce

Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public

Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public
Abstract:
This thesis documents the use of the politics of fear in Bush administration rhetoric in order to gain the American public support for the Second Iraq War. A so-called ?terror frame? represents all the elements used by the administration to initiate fear among Americans. On one hand the thesis focuses on the public speeches to exemplify the use of this terror frame in administration rhetoric, while …více
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá použití politiky strachu jakožto součásti rétoriky vlády George W. Bushe za účelem získání podpory americké veřejnosti pro druhou válku v Iráku. Pro shrnutí všech prvků, kterými vláda vyvolávala strach mezi Američany, byl vytvořen pojem ?prvky teroru?. Na jednu stranu je tato práce zaměřena na veřejné proslovy, na kterých je ilustrováno využívání prvků teroru a na druhou …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: M. A. Gregory Jason Bell, MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUDĚLA, Matěj. Selling War: How the Bush Administration Marketed the Second Iraq War to the American Public. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe