Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit) – Marek VELEŠÍK
Marek VELEŠÍK
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit)
Design a marketing plan for a new product on the market (multifunctional tool Trilobite locomotion)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu nového produktu na trhu - multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit. Jedná se o realizaci univerzálního sedáku (aktivního ortopedického vozíku) s vyměnitelným příslušenstvím (in-line brusle, monoski, sledge hokej-brusle, handbike). V přehledu poznatků jsou popsány teorie týkající se marketingového mixu, SWOT analýzy, analýzy konkurence, druhů a …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing plan for a new product on the market - a multifunctional tool called Trilobite locomotion. It is the realization of a universal seat (active orthopedic wheelchair) with interchangeable accessories (in-line skates, monoski, sledge-hockey skates, handbike). The survey findings are discussed using theories concerning the marketing mix, SWOT analysis, competitive analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELEŠÍK, Marek. \textit{Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit)} [online]. Olomouc, 2012 [cit. 2022-08-08]. Dostupné z: https://theses.cz/id/wsk7by/. Bakalářská práce. Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. Vedoucí práce Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Jak správně citovat práci
VELEŠÍK, Marek. Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit). Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva