Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit) – Marek VELEŠÍK
Marek VELEŠÍK
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit)
Design a marketing plan for a new product on the market (multifunctional tool Trilobite locomotion)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu nového produktu na trhu - multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit. Jedná se o realizaci univerzálního sedáku (aktivního ortopedického vozíku) s vyměnitelným příslušenstvím (in-line brusle, monoski, sledge hokej-brusle, handbike). V přehledu poznatků jsou popsány teorie týkající se marketingového mixu, SWOT analýzy, analýzy konkurence, druhů a …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing plan for a new product on the market - a multifunctional tool called Trilobite locomotion. It is the realization of a universal seat (active orthopedic wheelchair) with interchangeable accessories (in-line skates, monoski, sledge-hockey skates, handbike). The survey findings are discussed using theories concerning the marketing mix, SWOT analysis, competitive analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELEŠÍK, Marek. \textit{Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit)}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/wsk7by/.
Jak správně citovat práci
VELEŠÍK, Marek. Návrh marketingového plánu pro nový produkt na trhu (multifunkční lokomoční pomůcka Trilobit). Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákladní silniční dopravy ve firmě Ihro Transport & Logistik, s.r.o.
Lucie Samková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý
Název
Vložil
Vloženo
Práva