Bc. Irena Veselá

Diplomová práce

Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Importance of the product for customers in the modern marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit jaké parametry při hodnocení produktu zákazník O2 považuje za klíčové a na tyto by se společnost O2 Czech Republic (dále jen O2) měla zaměřit. V první části diplomové práce jsou vypracována teoretická východiska, počínaje pojmy z oblasti marketingu – produkt, poskytování služeb, hodnota produktu a konče charakteristikou zákazníka v současné post moderní společnosti …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out what parameters the customer considers to be the key to the product evaluation and O2 Czech Republic (O2) should focus on these. In the first part of the thesis there are theoretical bases, starting with terms from the field of marketing - product, provision of services, value of the product and ending with the characteristic of the customer in the present position …více
 

Klíčová slova

O2 Hodnota Produkt Zákazník Význam
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní