Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu – Bc. Irena Veselá
Bc. Irena Veselá
Master's thesis
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Importance of the product for customers in the modern marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit jaké parametry při hodnocení produktu zákazník O2 považuje za klíčové a na tyto by se společnost O2 Czech Republic (dále jen O2) měla zaměřit. V první části diplomové práce jsou vypracována teoretická východiska, počínaje pojmy z oblasti marketingu – produkt, poskytování služeb, hodnota produktu a konče charakteristikou zákazníka v současné post moderní společnosti …moreAbstract:
The aim of this thesis is to find out what parameters the customer considers to be the key to the product evaluation and O2 Czech Republic (O2) should focus on these. In the first part of the thesis there are theoretical bases, starting with terms from the field of marketing - product, provision of services, value of the product and ending with the characteristic of the customer in the present position …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tih9o/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Lukáš Hlaváček -
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Martin Doležal -
Olomoucky biskup Karel z Lichtensteinu-Castelcorna na dálku mezi svymi: korespondenční vazby s (arci)biskupy a dalšími církevními aristokraty a jejich vyznam pro socializační a rodinné kariérní strategie
Zuzana PAŠTRNÁKOVÁ -
Zvyky a tradice španělských Vánoc, kulturní a sociální vyznam tohoto svátku
Jana Fajfrová -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková