Bc. Irena Veselá

Master's thesis

Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Importance of the product for customers in the modern marketing
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit jaké parametry při hodnocení produktu zákazník O2 považuje za klíčové a na tyto by se společnost O2 Czech Republic (dále jen O2) měla zaměřit. V první části diplomové práce jsou vypracována teoretická východiska, počínaje pojmy z oblasti marketingu – produkt, poskytování služeb, hodnota produktu a konče charakteristikou zákazníka v současné post moderní společnosti …more
Abstract:
The aim of this thesis is to find out what parameters the customer considers to be the key to the product evaluation and O2 Czech Republic (O2) should focus on these. In the first part of the thesis there are theoretical bases, starting with terms from the field of marketing - product, provision of services, value of the product and ending with the characteristic of the customer in the present position …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní