Bc. Kamila Frolíková

Diplomová práce

Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi

Typology of consumers and use their psychological characteristics in marketing practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním, typologií spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik. Toto téma je autorce blízké. Domnívá se, že v dnešní době je pro většinu firem zcela neefektivní zaměřovat se na většinu zákazníků bez jakékoli předešlé segmentace a bližší specifikace. Potřeby spotřebitelů jsou stále více odlišné a rozsáhlé. Proto je skoro nutností pracovat se segmentací …více
Abstract:
The thesis deals with shopping behavior, consumer typology and the use of their psychological characteristics. This topic is close to the author. The author believes that today it is completely ineffective for most companies to target a major part of customers without any previous segmentation and detailed specifications. The needs of consumers are increasingly different and extensive. Therefore, it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní