Ing. Marcela Jelínková

Master's thesis

Vývoj marketingové strategie úspěšného podniku

Development of marketing strategy of succesful enterprise
Abstract:
Má práce je o vývoji marketingové strategie úspěšného podniku. V teoretické části se zabývám marketingem všeobecně – vysvětluji koncepce marketingu, marketingový mix a jeho složky (produkt, cena, propagace a distribuce). Hlavní část teorie jsem věnovala marketingovým strategiím, konkrétně jsem uvedla strategie podle marketingového mixu, růstové strategie, strategie zaměřená na konkurenci, strategie …more
Abstract:
The diploma thesis is about the development of marketing strategy of successful enterprise. In the theoretical part I deal with marketing generally – I explain the conception of marketing, marketing mix (product, price, promotion and distribution). The main part of the theory is focused on marketing strategies, specifically the strategy based on the marketing mix, the growth strategy, the competitive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: Ing. Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní