Veronika Tolpina
Bakalářská práce
PERSONÁLNÍ MANAGEMENT HOTELU
Anotace:
Bakalářská práce "Personální management hotelu" je věnována analýze řízení lidských zdrojů a vlivu personálního managementu na činnost hotelu Barceló Brno Palace. Cílem práce je vytvořit návrh možných řešení pro hotel na základě posouzení jednotlivých aspektů řízení lidských zdrojů. Bakalářská práce se skládá ze tří částí. První část, část teoretická, popisuje základní pojmy tohoto tématu a je věnována …víceAbstract:
The bachelor thesis "Hotel personnel management" is devoted to the analysis of human resources management and the influence of personnel management on the activities of the Barceló Brno Palace hotel. The aim of the work is to create a proposal of possible solutions for the hotel based on the assessment of individual aspects of human resources management. The bachelor's thesis consists of three parts …víceKlíčová slova
personální management personální management v hotelu hotel Barceló Brno Palace společenská odpovědnost firem řízení lidských zdrojů personální činnosti personnel management personnel management in the hotel corporate social responsibility human resources management personnel activities
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Effective personnel management in an individualized working environment
Hermann Troger -
IT Project Management in Government Health Institution in Nigeria
Ifeanyi Christian Okwuigbo -
Personální management ve veřejné správě
Veronika Mačková -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Green human resource management and corporate environmental performance in the hotel industry
Tan Nhat Pham -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
THE EFFECT OF CORPORATE CULTURE ON THE ORGANIZATION OVERALL PERFORMANCE
Hardipsinh Medhat -
Corporate Social Responsibility ve středně velkém podniku a role personálního managementu
Jana Hájková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Tolpina, V.
21. 4. 2022
Tvrzník, P.
22. 5. 2022