Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace – Bc. Luboš Bárta
Bc. Luboš Bárta
Diplomová práce
Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace
The impact of the Corporate Social Responsibility concept on business innovations
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility a jeho vlivem na podnikové inovace. Klade si za cíl identifikaci typů podnikových inovací, na které má aplikace konceptu Corporate Social Responsibility největší vliv. Současně pak také zhodnocení, které oblasti konkurenceschopnosti se díky tomuto vlivu zlepšují. V první části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem Corporate …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the Corporate Social Responsibility concept and its impact on business innovations. It aims to identify the types of business innovations that are affected by the Corporate Social Responsibility concept the most. At the same time, it also evaluates which areas of competitiveness are improving due to this impact. The first part defines the basic concepts related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Michaela Kotková Stříteská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bárta, Luboš. Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
CSR a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Markéta Rohelová -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová