Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace – Bc. Luboš Bárta
Bc. Luboš Bárta
Master's thesis
Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace
The impact of the Corporate Social Responsibility concept on business innovations
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility a jeho vlivem na podnikové inovace. Klade si za cíl identifikaci typů podnikových inovací, na které má aplikace konceptu Corporate Social Responsibility největší vliv. Současně pak také zhodnocení, které oblasti konkurenceschopnosti se díky tomuto vlivu zlepšují. V první části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem Corporate …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the Corporate Social Responsibility concept and its impact on business innovations. It aims to identify the types of business innovations that are affected by the Corporate Social Responsibility concept the most. At the same time, it also evaluates which areas of competitiveness are improving due to this impact. The first part defines the basic concepts related to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Michaela Kotková Stříteská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁRTA, Luboš. \textit{Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/wt1dxa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bárta, Luboš. Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
CSR a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Markéta Rohelová -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Value-Enhancing Capabilities of CSR
Nino Kiladze