Spolupráce ředitelek a pedagogů předškolních zařízení s vybraným školským poradenským zařízením – Mgr. Eva Sedlaříková
Mgr. Eva Sedlaříková
Diplomová práce
Spolupráce ředitelek a pedagogů předškolních zařízení s vybraným školským poradenským zařízením
A cooperation of pre-school facility headmasters and teachers with a selected school advisory center
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematikou spolupráce ředitelek a pedagogů předškolních zařízení se speciálně pedagogickým centrem na území statutárního města Moravskoslezského kraje, Ostrava, obci s rozšířenou působností. Teoretická část prezentuje problematiku vývoje dítěte v předškolních věku, poruchy vývoje řeči u dětí v předškolním věku, edukaci dětí a vybrané školské poradenské zařízení. Praktická …víceAbstract:
This work is focused on a cooperation between special pedagogy centres and pre-school facilities in a corporate town Ostrava. The teoretical part issue of pre-school children development is presenting, speech disorders, education and selected schoul advisory centre. The partical part od the diploma work describes th research and contains research findings and practise suggestions. The explorative part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nt1vm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Informovanost rodičů o ontogenetickém vývoji řeči
Veronika Rychlá -
Narušený vývoj řeči u dětí v běžné mateřské škole
Ivana Prudká -
Narušený vývoj řeči u dětí v předškolním věku
Veronika GROUŠLOVÁ -
Řeči u dětí předškolního a mladšího školního věku
Kateřina Walková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Změny somatického stavu u žen v průběhu těhotenství a šestinedělí - využití v primární a komunitní péči v porodní asistenci
Renata HRUBÁ -
Senior Point v Havlíčkově Brodě jako centrum podpory a edukace ve stáří
Magdaléna LINDLOVÁ -
Edukace v penitenciární praxi se zaměřením na ŠVS Kuřim
Jiří Otava