Lenka Čápová

Diplomová práce

Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu

Sponsorship in the arts: The meaning and role of Sponsorship fit
Anotace:
Práce přibližuje proces fungování marketingového nástroje sponzoringu. Zaměřuje se na sponzoring v umělecké oblasti a zkoumá, jak je vnímán spotřebiteli a jaké přínosy má pro značku, potažmo firmu. Z procesu vnímání sponzorství spotřebiteli pak vyzdvihuje faktor sponsorship fit poukazující na důležitost vazby mezi sponzorem a sponzorovaným. Hlavním cílem práce je objasnit jeho podstatu a zjistit, zda …více
Abstract:
The thesis discusses the process of sponsoring as a marketing instrument. It particularly focuses on sponsoring in fine and visual arts and examines how is this practice perceived by customers and what benefits does it bring to its company or brand. One key factor in said customer perception - sponsorship fit - is emphasized, which indicates the importance of a relationship between the sponsor and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Irena Tyslová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41595

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management