BcA. Jevgenij KAPUSTA
Diplomová práce
DESIGN AUTOMOBILU
DESIGN OF A CAR
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na budoucí vizi městské osobní dopravy, kde je kladen důraz na exteriér i interiér vozu. Automobil je zamýšlen jako autonomní elektro taxi budoucnosti a lehce odkazuje na ikonický vůz Isetta od BMW, čímž zároveň reaguje na současné portfolio značky a přináší tak chybějící článek v současných modelový řadách. Práce zahrnuje rešerši, skici, inspiraci, 3D model, fyzický model …víceAbstract:
My diploma thesis shows my vision of the future personal transportation at big cities, with emphasize on exterior and interior design. The car is intended to serve as electric autonomous taxi of the future with slight reference to the iconic BMW Isetta while aiming to widen the portfolio variety of BMW. The work includes research, sketches, inspiration, 3D model with visualizations and physical model …víceKlíčová slova
BMW iLoop Isetta taxi exteriér interiér electro-auto micro-auto městské auto autonomní automobilní design
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Siebert
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPUSTA, Jevgenij. DESIGN AUTOMOBILU. Plzeň, 2018. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraMagisterský studijní program / obor:
Design / Design
Práce na příbuzné téma
-
INTERIÉR AUTONOMNÍ DOPRAVY
Jan VÍTEK -
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Adam Kozák -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl