Tomáš Klimeš

Diplomová práce

Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích

Guerilla marketing and its application in commercial communications
Anotace:
Práce představuje Guerilla marketing jako netradiční metodu komerční komunikace. Nejdříve jsou popsány základy tradičního marketingu. Následuje detailní představení druhů Guerilla marketingu, kde jsou s pomocí praktických ukázek identifikovány jejich přednosti a možnosti využití. Na základě provedeného průzkumu je pak analyzován vztah spotřebitelů k nekonveční komerční komunikaci.
Abstract:
The diploma thesis introduces Guerilla marketing as an unconventional method of commercial communication. The basics of traditional marketing are described in the first part of the work. Afterwards, the types of Guerilla marketing are presented whereas their advantages and possibilities are identified using practical examples. The consumers attitude toward the unconventional commercial communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Tereza Pošepná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28528

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod