Tomáš Klimeš

Master's thesis

Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích

Guerilla marketing and its application in commercial communications
Abstract:
Práce představuje Guerilla marketing jako netradiční metodu komerční komunikace. Nejdříve jsou popsány základy tradičního marketingu. Následuje detailní představení druhů Guerilla marketingu, kde jsou s pomocí praktických ukázek identifikovány jejich přednosti a možnosti využití. Na základě provedeného průzkumu je pak analyzován vztah spotřebitelů k nekonveční komerční komunikaci.
Abstract:
The diploma thesis introduces Guerilla marketing as an unconventional method of commercial communication. The basics of traditional marketing are described in the first part of the work. Afterwards, the types of Guerilla marketing are presented whereas their advantages and possibilities are identified using practical examples. The consumers attitude toward the unconventional commercial communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Tereza Pošepná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28528

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod