Bc. Veronika Horská

Master's thesis

Estetická funkce reklamy

Aesthetic Function of Advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá estetickou funkcí v reklamě a zaměřuje se na využití dvou estetických kategorií ? krásného a ošklivého v reklamě. V teoretické části je popsána estetická funkce a její úloha v reklamě, dále přístup ke kráse a ošklivosti během historie. Praktická část zkoumá reálné využití ošklivosti a krásy v reklamě. V závěru práce jsou získané poznatky aplikovány v rámci návrhu kampaně …viac
Abstract:
This thesis deals with the aesthetic function in advertising and is focused on the use of two aesthetic categories - beautiful and ugly in advertising. The theoretical part describes the aesthetic function and its role in advertising and access to the beauty and ugliness in throughout history. Practical part examines the real application of ugliness and beauty in advertising. Gained knowledge is applied …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horská, Veronika. Estetická funkce reklamy. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma