Ing. Beáta HARAZINOVÁ

Bachelor's thesis

Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites

Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites
Abstract:
The bachelor thesis deals with the healthcare promotion websites. The aim of the thesis is to find and interpret the similarities and differences in communication strategies by a mutual comparison of distinctive features. The thesis analyses how the companies present themselves, attract readers, establish their credentials and how they maintain the dialog with visitors of their websites.
Abstract:
Bakalářské práce se zabývá webovými stránkami společností působícími v oblasti zdravotní péče. Cílem této práce je nalézt a interpretovat podobnosti a odlišnosti v komunikačních strategiích vzájemným porovnáním významných rysů. Práce analyzuje, jak se společnosti prezentují, poutají pozornost, budují svůj kredit a jakým způsobem udržují dialog s návštěvníky svých stránek.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2016
Accessible from:: 13. 6. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HARAZINOVÁ, Beáta. Healthy Teeth and Happy Feet: Analysing the Communication Strategies of Healthcare Promotion Websites. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta