Marketing a propagace pěveckého sboru – Bc. Martina Dušková
Bc. Martina Dušková
Master's thesis
Marketing a propagace pěveckého sboru
Marketing and Promotion of the Choir
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem a propagací středoškolského pěveckého sboru. První část práce shrnuje teoretická východiska v oblasti arts marketingu, marketingového a komunikačního mixu v oblasti kultury a analýzy konkurence. Zaměřuje se také na vymezení pojmů týkajících se pěveckých sborů a jejich propagace. Praktická část práce obsahuje analýzu komunikačních a propagačních aktivit pěveckého …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing and the promotion of the high school choir. First part of the thesis summarizes theoretical background in the field of arts marketing, marketing and communication mix in the art and in the field of competition analysis. First part also focuses on a concept definition dealing with choirs and choir promotion. Practical part contains analysis of the communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zverejniť od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dušková, Martina. Marketing a propagace pěveckého sboru. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
Pavel Michalička -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Petr Chalupa -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Zuzana Vnoučková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová