Martina Sotáková
Master's thesis
Efektivita podprahovej reklamy
Efektivita podprahové reklamy
Anotácia:
Diplomová práce se snaží najít odpověď na otázku zda podprahová reklama dokáže ovlivnit chování spotřebitele a přimět ho k volbě konkrétního produktu. První, teoretická část práce, se zabývá rešerší literatury zaměřené na problematiku podprahové reklamy. V následující části se soustředí na popis metodiky využívané při výzkumech uvedené problematiky a popis statistického zpracování výsledků experimentu …viacAbstract:
Master´s Thesis aims to find the answer to the question whether subliminal advertising is able to influence consumer behaviour and make him to choose the specific product. The first, theoretical part, deals with literature review which focuses on the issue of subliminal advertising. In the second and third part, it concentrates on the description of methodology used in studies of aforementioned topic …viacAbstract:
Diplomová práca sa snaží nájsť odpoveď na otázku či podprahová reklama dokáže ovplyvniť správanie spotrebiteľa a prinútiť ho k voľbe konkrétneho produktu. Prvá, teoretická časť práce, sa zaoberá rešeršou literatúry zameranej na problematiku podprahovej reklamy. V nasledujúcej časti sa sústredí na popis metodológie využívanej pri výskumoch uvedenej problematiky a popis štatistického spracovania výsledkov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedúci: Miroslav Karlíček
- Oponent: Adriana Starostová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50964
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Podprahová reklama
Sára Štětková -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Podprahová reklama v médiích
Tereza Vaňurová -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Subliminální reklama jako nástroj ovlivňování spotřebitele
Veronika ÁBELOVÁ