Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí – Bc. Kristina Drahoňovská
Bc. Kristina Drahoňovská
Bakalářská práce
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Happiness for sale - role of marketing communication and hedonistic model of happiness
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tom, co je obsahem lidského štěstí a jak štěstí rozumět s bližším zaměřením na hédonický projev štěstí. Objasňuje, jak pocit štěstí souvisí životním stylem a životní úrovní společnosti. V tomto kontextu se zaměřuje na uspokojování lidských potřeb spotřebou s cílem dosáhnutí pocitu hédonistického štěstí. Práce přibližuje obecné teoretické poznatky o strategických technikách …víceAbstract:
Theses discusses a content of human happiness with a closer focus on the hedonistic expression of happiness. It explains how happiness is related to lifestyle and standard of living of society. In this context it focuses on meeting the needs of human consumption with the aim of achieving a feeling of hedonistic happiness. Work approaches general theoretical knowledge about the techniques of strategies …víceKlíčová slova
Marketing komunikace hédonismus štěstí životní styl communication hedonism happiness life style
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pg0jp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Zdravý životní styl a žáci se sluchovým postižením na střední škole
Petra Gluchová -
Životní styl digitálních nomádů a jejich marketingová prezentace
Žaneta Rojíčková -
Natural Horsemanship jako životní styl v mladší dospělosti
Dominika Struminská -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Barbora Kunclová