Barášek Barášek

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of a concrete company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu ve vybraném podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. První část rozebírá jednotlivé prvky marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu v konkrétním podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing mix in the selected company and the compilation of recommendations for creating a new mix. The first part discusses the individual elements of the marketing mix. The second part is focused on the evaluation of the marketing mix in a particular company. In the end, recommendations are proposed for the creation of a new marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.