Marketingový mix vybraného podniku – Barášek Barášek
Barášek Barášek
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of a concrete company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu ve vybraném podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. První část rozebírá jednotlivé prvky marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu v konkrétním podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.Abstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing mix in the selected company and the compilation of recommendations for creating a new mix. The first part discusses the individual elements of the marketing mix. The second part is focused on the evaluation of the marketing mix in a particular company. In the end, recommendations are proposed for the creation of a new marketing …víceKlíčová slova
Marketingový mix produkt cena propagace distribuce proces lidé Marketing mix product price promotion place process people
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fkrts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová