Barášek Barášek

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing mix of a concrete company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu ve vybraném podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. První část rozebírá jednotlivé prvky marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu v konkrétním podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the current marketing mix in the selected company and the compilation of recommendations for creating a new mix. The first part discusses the individual elements of the marketing mix. The second part is focused on the evaluation of the marketing mix in a particular company. In the end, recommendations are proposed for the creation of a new marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.