Marketingový přístup k vybraným generacím – Bc. Lukáš Mesároš
Bc. Lukáš Mesároš
Diplomová práce
Marketingový přístup k vybraným generacím
Marketing approach to selected generations
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaký je marketingový přístup konkrétní cestovní kanceláře k vybraným generacím zákazníků, a to za pomoci marketingového výzkumu. Informace získané výzkumem jsou vyhodnoceny a v případě nedostatků, je navrhnuto řešení k jejich nápravě a zajištění efektivnějšího marketingového přístupu k vybraným generacím. Teoretická část se zabývá objasněním pojmů, jako jsou marketing …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to find out what is the marketing approach of a specific travel agency to selected generations of customers, with the help of marketing research. The information obtained by the research is evaluated and in case of shortcomings, a solution is proposed to correct them and ensure a more effective marketing approach to selected generations. The theoretical part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/buwyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dalibor Šimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova