Bc. Lukáš Mesároš

Master's thesis

Marketingový přístup k vybraným generacím

Marketing approach to selected generations
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaký je marketingový přístup konkrétní cestovní kanceláře k vybraným generacím zákazníků, a to za pomoci marketingového výzkumu. Informace získané výzkumem jsou vyhodnoceny a v případě nedostatků, je navrhnuto řešení k jejich nápravě a zajištění efektivnějšího marketingového přístupu k vybraným generacím. Teoretická část se zabývá objasněním pojmů, jako jsou marketing …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to find out what is the marketing approach of a specific travel agency to selected generations of customers, with the help of marketing research. The information obtained by the research is evaluated and in case of shortcomings, a solution is proposed to correct them and ensure a more effective marketing approach to selected generations. The theoretical part deals with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dalibor Šimek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management