Bc. Lukáš Mesároš

Master's thesis

Marketingový přístup k vybraným generacím

Marketing approach to selected generations
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaký je marketingový přístup konkrétní cestovní kanceláře k vybraným generacím zákazníků, a to za pomoci marketingového výzkumu. Informace získané výzkumem jsou vyhodnoceny a v případě nedostatků, je navrhnuto řešení k jejich nápravě a zajištění efektivnějšího marketingového přístupu k vybraným generacím. Teoretická část se zabývá objasněním pojmů, jako jsou marketing …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to find out what is the marketing approach of a specific travel agency to selected generations of customers, with the help of marketing research. The information obtained by the research is evaluated and in case of shortcomings, a solution is proposed to correct them and ensure a more effective marketing approach to selected generations. The theoretical part deals with …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/buwyv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dalibor Šimek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management