Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty – Bc. Lucie Ševčíková
Bc. Lucie Ševčíková
Diplomová práce
Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty
The Project to Increase Brand Awareness Carrot Cakes
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který bude obsahovat vhodné prvky marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení popularity značky Mrkvové dorty mezi lidmi. V první části práce jsou zpracovány poznatky z teorie z oblasti týkající se značky, marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část práce je věnována představení společnosti, marketingovému mixu a analýze konkurentů v …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project, which will include appropriate elements of a marketing communication, that will lead to increase popularity of a brand Carrot Cakes. In the first part of the thesis is processed theoretical knowledge of areas related to the brand, marketing mix and marketing communication. The second part is devoted to the presentation of the company. There is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ševčíková, Lucie. Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková