Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty – Bc. Lucie Ševčíková
Bc. Lucie Ševčíková
Master's thesis
Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty
The Project to Increase Brand Awareness Carrot Cakes
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který bude obsahovat vhodné prvky marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení popularity značky Mrkvové dorty mezi lidmi. V první části práce jsou zpracovány poznatky z teorie z oblasti týkající se značky, marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část práce je věnována představení společnosti, marketingovému mixu a analýze konkurentů v …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project, which will include appropriate elements of a marketing communication, that will lead to increase popularity of a brand Carrot Cakes. In the first part of the thesis is processed theoretical knowledge of areas related to the brand, marketing mix and marketing communication. The second part is devoted to the presentation of the company. There is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ševčíková, Lucie. Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková