Bc. Lucie Ševčíková

Diplomová práce

Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty

The Project to Increase Brand Awareness Carrot Cakes
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který bude obsahovat vhodné prvky marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení popularity značky Mrkvové dorty mezi lidmi. V první části práce jsou zpracovány poznatky z teorie z oblasti týkající se značky, marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část práce je věnována představení společnosti, marketingovému mixu a analýze konkurentů v …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to create a project, which will include appropriate elements of a marketing communication, that will lead to increase popularity of a brand Carrot Cakes. In the first part of the thesis is processed theoretical knowledge of areas related to the brand, marketing mix and marketing communication. The second part is devoted to the presentation of the company. There is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ševčíková, Lucie. Projekt na zvýšení povědomí o značce Mrkvové dorty. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe