Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center – Sabina Hanusová
Sabina Hanusová
Bachelor's thesis
Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center
International Promotion of Czech Art Students through Czech Centres
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá mezinárodní propagací českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center a zaměřuje se na prezentaci umělecké tvorby i vnímání Českých center studentskou komunitou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů kultura, umění, arts marketing a management, marketingový a komunikační mix v oblasti kultury, brandbuilding i kulturní a kreativní průmysl. V …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the international promotion of Czech art students through Czech Centres and focuses on the presentation of artistic creation and the perception of the organization Czech Centers by student community. The theoretical part is focused on definitions of terms such as culture, art, arts marketing and management, marketing and communications mix in the field of culture, brandbuilding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANUSOVÁ, Sabina. \textit{Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/wu5ni7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hanusová, Sabina. Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Martina Lašová -
Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu
Pavla Maršíková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová