Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center – Sabina Hanusová
Sabina Hanusová
Bachelor's thesis
Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center
International Promotion of Czech Art Students through Czech Centres
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá mezinárodní propagací českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center a zaměřuje se na prezentaci umělecké tvorby i vnímání Českých center studentskou komunitou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů kultura, umění, arts marketing a management, marketingový a komunikační mix v oblasti kultury, brandbuilding i kulturní a kreativní průmysl. V …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the international promotion of Czech art students through Czech Centres and focuses on the presentation of artistic creation and the perception of the organization Czech Centers by student community. The theoretical part is focused on definitions of terms such as culture, art, arts marketing and management, marketing and communications mix in the field of culture, brandbuilding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANUSOVÁ, Sabina. \textit{Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wu5ni7/.
Jak správně citovat práci
Hanusová, Sabina. Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře a její návštěvníci
Martina Lašová -
Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu
Pavla Maršíková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová