Bc. Iva Smejkalová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace hotelových služeb ve velkoměstských aglomeracích

Analysis of marketing communication of hotel services in metropolitan agglomerations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hotelových služeb. Jejím cílem je zjistit, do jaké míry on-line marketing v uplynulém roce nahradil tradiční formy marketingové komunikace a jaký je podíl jednotlivých složek komunikačního mixu u vybraných hotelů a proč. Práce se zaměřuje na určitý segment trhu – trendy, boutique, 4* hotely v Praze s nejlepší cenou za nabízenou kvalitu …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing communication of hotel services. The main goal is to find out, to which extent has on-line marketing replaced traditional forms of marketing communication last year, and what is the share of each component of the communication mix of the selected hotels and why. The thesis focuses on a particular market segment – trendy, boutique, 4* hotels …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace