Bc. Andrea Jankovcová

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.

Integrated Marketing Communication of Autoškola EUROMIKO, s.r.o. Company
Abstract:
Podstatou diplomovej práce je spracovať integrovaný komunikačný plán pre spoločnosť Autoškola Euromiko s.r.o. Autoškola sídli v Trenčíne a jej hlavnou činnosťou je poskyto-vanie kurzov pre získanie vodičského oprávnenia typu A a B. Diplomová práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. Teoretická časť sa venuje vysvetleniu pojmov integrovanej marketingovej komunikácie. Analytická …more
Abstract:
The essence of this thesis is to create an integrated communications plan for the Company Euromiko Driving School Ltd. Driving School is located in Trenčín and its principal activi-ty is the provision of courses for obtaining a driving license A and B. The thesis is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is devoted to explaining the concepts of integrated marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jankovcová, Andrea. Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications