Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o. – Bc. Andrea Jankovcová
Bc. Andrea Jankovcová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Integrated Marketing Communication of Autoškola EUROMIKO, s.r.o. Company
Anotace:
Podstatou diplomovej práce je spracovať integrovaný komunikačný plán pre spoločnosť Autoškola Euromiko s.r.o. Autoškola sídli v Trenčíne a jej hlavnou činnosťou je poskyto-vanie kurzov pre získanie vodičského oprávnenia typu A a B. Diplomová práca je rozdelená na teoretickú, analytickú a projektovú časť. Teoretická časť sa venuje vysvetleniu pojmov integrovanej marketingovej komunikácie. Analytická …víceAbstract:
The essence of this thesis is to create an integrated communications plan for the Company Euromiko Driving School Ltd. Driving School is located in Trenčín and its principal activi-ty is the provision of courses for obtaining a driving license A and B. The thesis is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is devoted to explaining the concepts of integrated marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANKOVCOVÁ, Andrea. \textit{Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wu8jjd/.
Jak správně citovat práci
Jankovcová, Andrea. Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia technologických konferencií
Stanislav Venglár -
Marketingová komunikácia lyžiarskych stredísk na príklade Slovenska a Rakúska
Martina Durkajová -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Marketingová komunikácia v hotelierstve a gastronómii
Simona Gašparová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová