Anastasiia Dzhuromska
Bakalářská práce
Sociální reklama
Social advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sociální reklamou na Ukrajině. Cílem práce je pochopit a definovat postoj ukrajinské populace k sociální reklamě. Nakolik je tento nástroj (sociální reklama) efektivní a účinný. A prozkoumat činnost fondu Eleny Pinchuk Anti-AIDS, jako příklad fondu, který využívá sociální reklamu ve své práci. V teoretické části bakalářské práce je popsána podstata sociální reklamy, historie …víceAbstract:
This Bachelor work is talking about social advertisement in Ukraine. The aim of this work is to understand the attitude of Ukrainian population to the social advertisement, to show how much effective is this tool and to explore activities of the Anti-AIDS fund of Elena Pinchuk, which is using social advertisement. The bachelor work is divided into two parts: theoretical and practical. The definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Vladimíra Říhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní symboly jako pilíře reklamního poselství na příkladu Banksyho sociální reklamy Napalm girl
Karolína Matějová -
Genderové stereotypy v reklamě na Ukrajině a v Česku
Anastasiia RUBEZHYNA -
Social Media Marketing in Ukraine during wartime
Arina Dolenko