Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu – Bc. Eliška Klosová
Bc. Eliška Klosová
Master's thesis
Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu
The Influence of a Child's Chronic Illness on Inclusion into a Class Group
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem chronického onemocnění dítěte na jeho začlenění do třídního kolektivu. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část nás seznamuje s inkluzivním vzděláváním, klimatem školní třídy, speciálními vzdělávacími potřebami a chronickými onemocněními. Praktická část práce se zaměřuje na zjištění, zda má chronické onemocnění vliv na začlenění dětí do …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the influence of a child's chronic illness on its inclusion into the class group. The work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces us to inclusive education, school climate, special educational needs and chronic illness. The practical part of the work focuses on finding out whether chronic disease has an effect on the inclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLOSOVÁ, Eliška. \textit{Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wuaqrx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Klosová, Eliška. Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Vliv onkologické léčby u dětí na vzdělávání
Jana Krčová