Hana MATÚŠOVÁ
Bakalářská práce
Age management
Age management
Anotace:
Bakalářská práce představuje teoretická východiska age managementu jako přístupu k řešení otázky zvyšujícího se podílu starších zaměstnanců ve firmách. Cílem práce bylo podat analýzu věkové struktury konkrétní firmy a zrealizovat focus group za účelem zjištění přístupu vedení ke starším zaměstnancům. Její výstupy se díky komplexnosti problematiky zaměřují především na dělnické pozice.Abstract:
The bachelor thesis introduces a theoretical concept of an age management as solution of questions connected to an increasing number of aging employees in companies. The main goals of the thesis were to analyze an age structure in a concrete company and realize a focus group to gain the data from the management of the company. The main topic of the focus group was to describe the approach of the management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Zveřejnit od: 30. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PhDr. Dušan Šimek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATÚŠOVÁ, Hana. Age management. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.11.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 11. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management
Práce na příbuzné téma
-
Vlastní pojetí stárnutí jako moderátor vztahu mezi vnímanou věkovou diskriminací na pracovišti a pracovní self-efficacy zaměstnanců nad 50 let
Kateřina Pavlíčková -
Přístup organizací k dalšímu vzdělávání zaměstnanců: věková diverzita ve vzdělávání v organizacích
Ivana ŠTĚPÁNOVÁ -
Motivace zaměstnanců v podniku
Veronika Kozelková -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Group theoretical properties of the group generated by the action of the AES-128 key schedule
Patrick Appah -
Přeměna obchodní společnosti EM Group, s.r.o. na EM Group, a.s.
Erich Man -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Karolína Lapáčková