Současné trendy komunikace v projektovém týmu – Michaela ČERNÁ
Michaela ČERNÁ
Bakalářská práce
Současné trendy komunikace v projektovém týmu
Current trends of communication in the project team
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem "Současné trendy komunikace v projektovém týmu" a jejím hlavním cílem je zanalyzovat moderní prvky komunikace a překážky jejich implementace do praxe a navrhnout doporučení pro podnikovou praxi. První část práce se zaměřuje na teoretické definování základních pojmů projektového managementu, komunikace a jejích moderních prvků. Praktická část se zaměřuje na analýzu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic "Current trends of communication in the project team" and its main objective is to analyze modern elements of communication and implementation obstacles of those elements in the practice and propose recommendations for the business practice. First part of the thesis focuses on defining of theoretical basic terms in project management, communication and modern …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Kutlák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Michaela. Současné trendy komunikace v projektovém týmu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Moderní prvky komunikace ve veřejné správě
Jan Žídek -
Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.
Miroslav KAŇKA -
Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.
Miroslav KAŇKA -
Nová média jako moderní prvek komunikace
Jiří Kraml -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Hra jako metoda neformálního vzdělávacího projektu Na jedné lodi
Lucie Kasalová -
Výtvarné umění ve veřejném prostoru: Projekt Sochy pro Brno
Kateřina Krejčí