Michaela ČERNÁ
Bachelor's thesis
Současné trendy komunikace v projektovém týmu
Current trends of communication in the project team
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem "Současné trendy komunikace v projektovém týmu" a jejím hlavním cílem je zanalyzovat moderní prvky komunikace a překážky jejich implementace do praxe a navrhnout doporučení pro podnikovou praxi. První část práce se zaměřuje na teoretické definování základních pojmů projektového managementu, komunikace a jejích moderních prvků. Praktická část se zaměřuje na analýzu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic "Current trends of communication in the project team" and its main objective is to analyze modern elements of communication and implementation obstacles of those elements in the practice and propose recommendations for the business practice. First part of the thesis focuses on defining of theoretical basic terms in project management, communication and modern …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Kutlák
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Michaela. Současné trendy komunikace v projektovém týmu. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Project Management Systems
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Moderní prvky komunikace ve veřejné správě
Jan Žídek -
Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.
Miroslav KAŇKA -
Inovace marketingové komunikace na sociálních sítích společnosti ACR AUTO, a.s.
Miroslav KAŇKA -
Nová média jako moderní prvek komunikace
Jiří Kraml -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Hra jako metoda neformálního vzdělávacího projektu Na jedné lodi
Lucie Kasalová -
Výtvarné umění ve veřejném prostoru: Projekt Sochy pro Brno
Kateřina Krejčí