Využití internetového marketingu ke zvýšení online prodeje – Bc. Philipp Kupriyanov
Bc. Philipp Kupriyanov
Bakalářská práce
Využití internetového marketingu ke zvýšení online prodeje
Utilization of internet marketing for increasing online sales
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu za účelem zvýšení efektivity prodeje. Práce uvádí nástroje, kterými lze zviditelnit firmu ve webovém prostředí s cílem získání nových zákazníků a hledá cesty, jak ovlivnit stávající zákazníky, aby nakupovali opakovaně. V aplikační části práce analyzuji internetovou reklamní kampaň tuzemského e-shopu ALZA.cz, která přispívá k větší ziskovosti …víceAbstract:
This thesis deals with the use of internet marketing for increasing sales efficiency. The work describes the tools to visualize and analyze company in web environments for acquiring new customers and to existing customers to buy again. Also, this work deals with the using the tools for increasing demand for company`s products and thereby contribute to greater profitability and market competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l0db9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklamní kampaň pro podnik z oblasti zahradnictví
Lenka Čechová -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetová reklamní kampaň a měření její efektivnosti
Karolína Zavadilová -
PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.
Petr JAKUBEK -
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Michal Novák -
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala -
Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu
Eliška Skovajsová -
Kreativní koncept internetové reklamní kampaně
Martin Šopf