Bc. Philipp Kupriyanov

Bakalářská práce

Využití internetového marketingu ke zvýšení online prodeje

Utilization of internet marketing for increasing online sales
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu za účelem zvýšení efektivity prodeje. Práce uvádí nástroje, kterými lze zviditelnit firmu ve webovém prostředí s cílem získání nových zákazníků a hledá cesty, jak ovlivnit stávající zákazníky, aby nakupovali opakovaně. V aplikační části práce analyzuji internetovou reklamní kampaň tuzemského e-shopu ALZA.cz, která přispívá k větší ziskovosti …více
Abstract:
This thesis deals with the use of internet marketing for increasing sales efficiency. The work describes the tools to visualize and analyze company in web environments for acquiring new customers and to existing customers to buy again. Also, this work deals with the using the tools for increasing demand for company`s products and thereby contribute to greater profitability and market competitiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní