Návrh komunikačnej stratégie vinárskej turistiky v Nitrianskej vinohradníckej oblasti – Barbora Gurínová
Barbora Gurínová
Bakalářská práce
Návrh komunikačnej stratégie vinárskej turistiky v Nitrianskej vinohradníckej oblasti
Draft of communication strategy of wine tourism in Nitra wine region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace na podporu vinařské turistiky v Nitranské vinařské oblasti. V teoretické části uvádím vysvětlené pojmy v oblasti cestovního ruchu a marketingu. Ve druhé praktické části poukazuji a zhodnocuji současný stav propagace dané oblasti a navrhuji použití a způsob propagace na podporu vinařské turistiky. Pomocí dotazníkového šetření je zjištěna specifikace …víceAbstract:
The aim of Bachelor thesis is draft of marketing communication to support wine tourism in Nitra wine region. In theoretical part, I describe and explain terms in the field of tourism and marketing. The second practical part, I point out and evaluate current situation of promotion of the region and I suggest the use and way of promotion to support the wine tourism. Through the questionnaire survey is …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je návrh marketingovej komunikácie na podporu vinárskej turistiky v Nitrianskej vinohradníckej oblasti. V teoretickej časti uvádzam vysvetlené pojmy v oblasti cestovného ruchu a marketingu. V druhej praktickej časti poukazujem a zhodnocujem súčasný stav propagácie danej oblasti a navrhujem použitie a spôsob propagácie na podporu vinárskej turistiky. Pomocou dotazníkového šetrenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
- Oponent: Naďa Birčiaková, Mgr. Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GURÍNOVÁ, Barbora. \textit{Návrh komunikačnej stratégie vinárskej turistiky v Nitrianskej vinohradníckej oblasti}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/wupalt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vinařská turistika v Jihomoravském kraji a její potenciál z pohledu zahraničního spotřebitele
Kseniia Mikriukova -
Vinařská turistika na Jižní Moravě - kultura, tradice, architektura
Šárka Mejzlíková -
Vinařská turistika na příkladu vybrané akce Pálavského vinobraní
Veronika Cimermanová -
Vinařská turistika na Znojemsku se zaměřením na spolek VOC Znojmo
Kateřina Kostrhounová -
Vinařská turistika ve Velkopavlovické vinařské podoblasti
Karolína Marksová -
Vinařská turistika v belgickém regionu Limburg
Eliška Kopecká -
Vinařská turistika jako marketingový nástroj pro rozvoj cestovního
Martina Navrátilová -
Vinařská turistika jako specifická forma cestovního ruchu - Moravské vinařské stezky
Petra Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva