Patricie Víznerová

Diplomová práce

Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele

Anotace:
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jarmila Doležalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3863