Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na prodej masa a uzenin – Veronika Ricková
Veronika Ricková
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na prodej masa a uzenin
Marketing Strategy Proposal of a Company Focusing on Selling Meat and Sausages
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro firmu se zaměřením na prodej masa a uzenin. Cílem bylo zjistit aktuální marketingovou situaci firmy a pomocí analýzy pak navrhnout možná řešení. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je vysvětlena metodologie marketingové strategie. V praktické části je představena společnost, zpracovány analýzy mikroprostředí …viacAbstract:
The subject of this diplom thesis is to draft the marketing strategy for a company selling meat products. The aim is to actual marketing situacion of the company and using the analysis to suggest possible solutions. The diplom work is divided into two parts. In the theoretical part is explained the methodology marketing strategy. In the practical part the company is introduced, processed analyzes of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedúci: Jiří Lošťák
- Oponent: Renata Kavková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RICKOVÁ, Veronika. \textit{Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na prodej masa a uzenin}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wuqfsg/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Eliška Netroufalová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Externalities and corruption: survey experiment
Artem Bolotov