Šikana dětí s Aspergerovým syndromem – Mgr. Lucie Rosová
Mgr. Lucie Rosová
Bakalářská práce
Šikana dětí s Aspergerovým syndromem
Bullying of children with Asperger Syndrome
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku Aspergerova syndromu prolínající se s šikanou. Pevní a druhá kapitola obsahuje teorii, třetí kapitola část praktickou. Kapitola první s názvem poruchy autistického spektra se zabývá charakteristikou, dále vymezením Aspergerova syndromu a osobností dítěte s tímto postižení. Druhá kapitola je zaměřena na problematiku šikany v mezilidských vztazích. Objasňuje …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on Asperger syndrome combined with the bullying. Fixed and second chapter contains the theory, the third chapter practical. The first chapter called autism spectrum disorders deals with the characterization, further definition of Asperger syndrome and personality of the child with the disability. The second chapter focuses on the issue of bullying in interpersonal relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hbmhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v rysech osobnosti mezi různými skupinami řidičů dle Inventáře stylů osobnosti a poruch osobnosti (PSSI) s konvergentní validizací prostřednictvím dotazníku NEO-FFI
Petr CAGAŠ -
Analýza laických odhadů rysů osobnosti pisatele na základě morfologických charakteristik neformálních textů
Lucie Stroupková -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Antisociální chování adolescentů a jeho vztah k rysům osobnosti a k sebehodnocení
Adéla Rajsiglová -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Pedagogická podpora v období předškolního věku se zaměřením na prevenci specifických poruch učení
Zdenka Jarošková -
Prevence poruch příjmu potravy na základních a středních školách na Královédvorsku
Kristýna Rennerová -
Podpora dítěte s internalizovanými poruchami ve školních podmínkách
Milada Taichová