Miroslava Panková

Bakalářská práce

Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s.

Analysis of specific campaign of Czech Railways company
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy, a.s." se zabývá analýzou kampaně "In-karta zima 2011/2012". Teoretická část práce představuje marketing, marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Následně jsou podrobně popsány všechny formy komerčních komunikací. Praktická část nejprve popisuje akciovou společnost České dráhy, dceřiné společnosti a následně …více
Abstract:
The bachelor thesis "Analysis of specific campaign of Czech Railways company" deals with the analysis of campaign "In-card winter 2011/2012". The theoretical part presents marketing, marketing mix and marketing and commercial communications. All forms of commercial communications are described in detail. The practical part of thesis describes firstly the Czech Railways company, its subsidiaries and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Libuše Szmeková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30690