Petra Macejová

Diplomová práce

Návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám společnosti L´Oréal

Proposal of the changes to L´Oréal anti-wrinkle cream marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce, kterou jsem vypracovala, má za cíl návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám značky Garnier. V teoretické části jsou zpracovány odborné prameny, které pojednávají o strategickém marketingu a plánování, popisují blíže marketingový výzkum a věnují se marketingovému mixu, jeho jednotlivým částem a trendům. Praktická část popisuje a analyzuje trh s pleťovou péčí a krémy proti …více
Abstract:
Target of the diploma thesis is to set the proposals for Garnier anti-wrinkle care marketing strategy. The theoretic part of the thesis deals with strategic marketing and planning, desribes marketing research in detail and is also focused on marketing mix and its concrete parts and trends. Practical part desribes and analyses skin care market and anti-wrinkle cream category and subsequently presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Květa Havlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30528